[Ok, rozumiem!]
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

AKADEMIA WALKI I SPRAWNOŚCI - Mazowiecki Klub Karate Kyokushin

Warszawa - Komorów - Nadarzyn - Lesznowola - treningi indywidualne - treningi poranne

karate dzieci karate dorosli boks xma bjj bjj

Zmiany w treningach:
brak

Akceptujemy karty:


warszawa sportowa

"Urząd Miasta st Warszawy współfinansuje w roku 2013 szkolenie i współzawodnictwo sportowe dzieci i młodzieży z sekcji Mazowieckiego Klubu karate Kyokushin w Warszawie"


core

Wymagania egzaminacyjne poniżej 14 lat (Junior)


Stopień Wymagania
10.1 |
  1. Pozycje: fudo-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: morote-tsuki (jodan, chudan, gedan)
  3. Kopnięcia: hiza-geri
  4. Test sprawnościowy: 50 x zaciskanie pięści. 10 przysiadów.
  5. Teoria i komendy: Zasady bezpieczeństwa: sala, szatnia, ubiór itp. Strefy: jodan, chudan, gedan, Znaczenie słowa kiai - okrzyk
10.2 ||
  1. Pozycje: zenkutsu-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: uraken-shomen-uchi
  3. Bloki: morote gedan-barai
  4. Kopnięcia: hiza-geri chudan + kiai
  5. Renraku: Krok w tył do Zenkutsu-dachi i powrót do Fudo-dachi
  6. Test sprawnościowy: 10 skłonów
  7. Teoria i komendy: Pozycja Seiza (siadanie i wstawanie, ukłony). Znaczenie słowa: Naura (powrót).
10.3 |||
  1. Pozycje: yoi-dachi, heiko-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: seiken-tsuki (jodan, chudan, gedan).
  3. Bloki: Gedan-barai/li>
  4. Kopnięcia: hiza-geri jodan + kiai
  5. Renraku: Krok w tył do Zenkutsu-dachi z Morote gedan barai/Gedan barai i powrót do Fudo-dachi
  6. Test sprawnościowy: 10 pompek
  7. Teoria i komendy: Znaczenie słowa: Karate oraz Kara (pusty), Te (ręka). Znaczenie słowa: Osu (akceptacja, pozdrowienie itp.)
9.1 | |
  1. Pozycje: heisoku-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: Oi-tsuki (jodan, chudan, gedan)
  3. Bloki: jodan-uke
  4. Kopnięcia: mea-keage
  5. Renraku: Trzy kroki w przód/tył w Zenkutsu-dachi z Oi-tsuki
  6. Test sprawnościowy: 10 przysiadów, 10 kołysek
  7. Teoria i komendy: Prawidłowy wygląd karategi i wiązanie pasa, liczenie po japońsku do 10
9.2 | ||
  1. Pozycje: musubi-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: gyaku-tsuki (jodan, chudan, gedan)
  3. Bloki: soto-uke
  4. Kopnięcia: kin-geri
  5. Renraku: Trzy kroki w przód/tył w Zenkutsu-dachi z Gyaku-tsuki
  6. Test sprawnościowy: 10 przysiadów, 10 kołysek
  7. Teoria i komendy: Znaczenie słow Sensei (nauczyciel), Shihan (nauczyciel mistrz), Sempai (starszy rangą)
9.3 | |||
  1. Pozycje: neko-ashi-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: Seiken-ago-uchi
  3. Bloki: uchi-uke
  4. Kopnięcia: mae-geri
  5. Renraku: Trzy kroki w przód/tył w Zenkutsu-dachi z Oi-tsuki/Gyaku-tsuki/Uke, obrót z Gedan barai itd.
  6. Test sprawnościowy: 10 pompek, 10 kołysek
  7. Teoria i komendy: Znaczenie słów Kyoku-shin-kai.
8.1 |
  1. Pozycje: kokutsu-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: shuto-sakotsu-uchi-komi
  3. Kopnięcia: Soto-mawashi-keage (teisoku)
  4. Renraku: Trzy kroki w przód w Zenkutsu-dachi z Keri, obrót z Morote gedan barai itd.
  5. Test sprawnościowy: 10 przewrotów w przód, mostek
  6. Teoria i komendy: Przysięga dojo.
8.2 ||
  1. Pozycje: moroashi-dachi, uchihachiji-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: shuto-sakotsu-uchi
  3. Kopnięcia: Uchi-mawashi-keage (haisoku)
  4. Renraku: krok w tył w Zenkutsu-dachi z Gedan-barai plus Gyaku-tsuki i powrót do Fudo-dachi
  5. Test sprawnościowy: 10 przewrotów w tył, Szpagat
  6. Teoria i komendy: Nogare I (oddychanie)
8.3 |||
  1. Pozycje: sanchin-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: shuto-ganmen-uchi
  3. Kopnięcia: Mea-geri-jodan (chusoku)
  4. Renraku: : 3 kroki w przód w Zenkutsu-dachi z Uke plus Gyaku-tsuki obrót z Gedan barai itd.
  5. Kata: kihon-no-kata sono-ichi
  6. Test sprawnościowy: 10 x gwiazda
  7. Teoria i komendy: Nogare II (oddychanie wykonywane odwrotnie)
7.1 | |
  1. Pozycje: Kiba-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: uraken-sayu-uchi, uraken-hizo-uchi
  3. Kopnięcia: Kansetsu-geri (sokuto)
  4. Renraku: Trzy kroki w przód w Sanshin-dachi z Tsuki/Uchi/Keri/Uke, obrót poprzez przekrok itd.
  5. Kata: taikyoku-kata sono-ichi
  6. Test sprawnościowy: 10 x stanie na rękach przy drabinkach
  7. Teoria i komendy: Ibuki (oddychanie z 2 wydechami)
7.2 | ||
  1. Pozycje: Tsuruashi-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: Uraken-yoko-uchi (jodan, chudan)
  3. Kopnięcia: Kakato-geri (jodan, chudan, gedan)
  4. Renraku: Trzy kroki w przód w Zenkutsu-dachi z Mea-geri + Gyaku-tsuki, obrót z Morote gedan barai itd.
  5. Kata: taikyoku-kata sono-ni
  6. Test sprawnościowy: stanie na rękach bez asekuracji
  7. Teoria i komendy: Etykieta dojo
7.3 | |||
  1. Pozycje: Kake-dachi
  2. Uderzenia / cięcia: shuto-mawashi-uchi
  3. Bloki: shuto mawashi-uke
  4. Kopnięcia: Yoko-keage (sokuto), Ushiro-keage
  5. Renraku: Trzy kroki w przód w Kokutsu-dachi z shuto-mawashi-uke, obrót poprzez przekrok itd.
  6. Kata: sakugi-kata sono-ichi
  7. Test sprawnościowy: 10 x sprężynka
  8. Teoria i komendy: Historia Kyokushin Karate
6.1 |
  1. Pozycje: Pozycja walki
  2. Uderzenia / cięcia: Seiken tate-tsuki (jodan, chudan, gedan)
  3. Kopnięcia: mawashi-geri-gedan (haisoku, chusoku)
  4. Renraku: Trzy kroki w przód w pozycji walki z Gyaku tate-tsuki, obrót poprzez zakrok itd.
  5. Kumite: 5 minut system punktowy
  6. Kata: sakugi-kata sono-ni
  7. Test sprawnościowy: 10 x scyzoryk, Szpagat w bok
  8. Teoria i komendy: Twórca nowoczesnego Kyokushin Sosai Masutatsu Oyama
6.2 ||
  1. Pozycje: Krok dostawny w pozycji walki
  2. Uderzenia / cięcia: Tetsui-hizo-uchi, Tetsui-yoko-uchi (jodan, chudan, gedan)
  3. Kopnięcia: Mawashi-geri-chudan (haisoku, chusoku)
  4. Renraku: Trzy kroki w przód w Zenkutsu-dachi z Mae-keage/Yoko-keage/Soto-keage + Gyaku-tsuki, obrót itd.
  5. Kumite: 10 minut system punktowy
  6. Kata: taikyoku-kata sono-san
  7. Test sprawnościowy: 10 przeskoków w przysiadzie przez klęczącego partnera
  8. Teoria i komendy: Siedziba Międzynarodowej Organizacji Karate (IKO) i lider Kancho Shokei Matsui, Siedziby Europejskiej i Polskiej Federacji Karate Kyokushin i ich liderzy
6.3 |||
  1. Pozycje: Przekrok i zakrok w pozycji walki
  2. Uderzenia / cięcia: Tetsui-kome-kami-uchi, Uraken-shita-tsuki
  3. Bloki: Osae-uke
  4. Kopnięcia: mawashi-geri-jodan (haisoku)
  5. Renraku: Trzy kroki w przód w Zenkutsu-dachi z Kin-geri/Mae-geri/Mawashi-geri + Gyaku-tsuki, obrót itd.
  6. Kumite: 15 minut system punktowy
  7. Kata: pinian-kata sono-ichi
  8. Test sprawnościowy: 10 x przeskok przez pas
  9. Teoria i komendy: Wyniki Polaków na Mś i ME
5.1 | |
  1. Pozycje: Poruszanie się z partnerem w pozycji walki
  2. Uderzenia / cięcia: Seiken-mawashi-uchi
  3. Bloki: Morote-uke
  4. Kopnięcia: Yoko-geri-chudan (sokuto)
  5. Renraku: Trzy kroki w przód w pozycji walki z Mae-geri/ /Mawashi-geri/Yoko-geri + Gyaku tate-tsuki, obrót itd.
  6. Kumite: 20 minut system punktowy
  7. Kata: pinian-kata sono-ni
  8. Ippon-kumite: TORI: migi-mae-geri-chudan, UKE: hidari (shotei-uke-gedan, mae-geri-chudan), gyaku-tzuki
  9. Test sprawnościowy: 10 podciągnięć na drążku
5.2 | ||
  1. Pozycje: Poruszanie się w pozycji walki z dowolnymi technikami ręcznymi i nożnymi stosując bloki, uniki, zmianę dystansu oraz Kiai
  2. Uderzenia / cięcia: Gohon-nukite
  3. Bloki: Uchi-uke i Gedan-barai
  4. Kopnięcia: Ushiro-geri-chudan
  5. Renraku: Trzy kroki w przód w pozycji walki z Oi tate-tsuki + Gyaku tate-tsuki, obrót itd.
  6. Kumite: 25 minut system punktowy
  7. Kata: sakugi-kata sono-san
  8. Test sprawnościowy: 10 przeskoków nad krzesłem z przewrotem przodem na materacu
5.3 | |||
  1. Pozycje: Walka z cieniem
  2. Uderzenia / cięcia: Nukite ippon/nihon/yonhon
  3. Bloki: Juji-uke (jodan, gedan)
  4. Kopnięcia: Yoko-geri-jodan (sokuto)
  5. Renraku: Trzy kroki w przód w pozycji walki z Oi tate-tsuki + Gyaku tate-tsuki + Mae-geri/Mawashi-geri/Yoko-geri, obrót podnosząc ręce itd.
  6. Kumite: 30 minut system punktowy
  7. Kata: pinian-kata sono-san, kihon-no-kata sono-ni, sanchin-no-kata
  8. Test sprawnościowy: Przejście w szerz sali na rękach, elementy samoobrony
  9. Teoria i komendy: Komendy stosowane na zawodach Kyokushin Karate